אופני כושר מקצועיים | אופני כושר ביתיים וספינינג - דור ספורט

אופני כושר וספינינג

ראשי >אופני כושר וספינינג

גם על כל האופניים מבית המותג המוביל של חברת דור ספורט
SPORTIME יש 24 חודשים אחריות
SPORTIME =שנתיים אחריות!!!

חברתינו מייבאת ומשווקת מגוון רחב של אופני כושר לבית או למוסדות 
כגון אופני כושר מתקפלות אופני כושר חשמלים,אופניים גם לאנשים מבוגרים 
אופני ספינינג ,אופני כורסא,אופני כושר עם משענת גב
כל אופני הכושר ניתנים לנסיון במסגרת השכרה 
הדרכה לגבי שימוש באופני כושר עי צוות מקצועי
אופני כושר עובדים על שרירי הרגליים ועל סיבולת לב ריאה ועוזרים בהורדת כולסטרול ,סוכר,לחץ דם
ומשפרים את זרימת הדם 
אצלינו ניתן להשכיר ולנסות קודם לפני הקנייה ולאחר מכן לרכוש חדש בקיזוז 

אופני כושר וספינינג

אופני כושר הן הפיתרון האידאלי לפעולת הריצה וההליכה, בעזרת מכשיר זה ניתן לדמות הליכה וריצה ולשלוט בעוצמת ההתנגדות בזמן פעולת החתירה באיזור הרגליים, מכשיר זה זכה לתשואות רבות בעיקר מרוכבי אופניים אשר מעסו בפציעות כתוצאה מתאונות ורכיבה בימים גשומים וחמים כאחד.
 

אופני כושר – המכשיר היעיל ביותר לאימון רגליים

אימון רגליים איכותי, מתחיל ומסתיים עם אופני כושר או ספינינג – בעזרת עבודת החתירה שרירי הירך והתאומים הן השרירים המרכזיים שעובדים בעת ביצוע פעולת הרכיבה, בעזרת כך ניתן יתרון רב לאופני הכושר על ידי באדי בילדרים ומתאמנים המחפשים לעלות את מסת השריר באיזור הרגליים והתחת.
 

אופני כושר ביתיים– למה לבחור בדור ספורט ?

עם המגוון הרחב של משווקי הספורט הקיימים בארץ, ניתן לומר כי דור ספורט אשר פעילה עשור בתחומה היא החברה הותיקה ביותר כיום בתחום ציוד הספורט, אנו עובדים עם הספקים הראשונים שהתחילו את פעילותם בארץ בתחום אופני כושר ואופני כושר ביתיים, ובעזרת כך תקבלו את המחירים המשתלמים ביותר, עם סל הטבות כמו משלוחים לכל רחבי הארץ ואפשרויות התקנה על ידי צוות המומחים שלנו, תקבלו את המעטפת המושלמת בעת קניית מכשירי כושר ביתיים.

 
מחפשים אופני כושר? ככה תמצאו את האופניים המתאימים!
אופני כושר הם דרך מצויינת לחזק את שרירי הליבה ולהיכנס לכושר! אופני כושר משלבים אימון אירובי עם אימון כוח. למעשה, אופני כושר המגוונים שלנו ניתן לקנות במסגרת תקציבים שונים ונוחים.
אופני הכושר שלנו מציעים יתרונות רבים וייחודיים רק להם:
פעילות ספורטיבית בעצימות נמוכה המתאימה לאנשים מבוגרים ואנשים שמתאוששים מפציעות שונות.
נחשבים כבריאים לברכיים ולבעיות ברכיים בפרט מאחר והתנועה המעגלית של  סיבוב הרגל טבעית.
עלות אופני כושר או אופני ספינינג בד"כ פחות בהשוואה למכשירי כושר אחרים כמו אלפטיקלים, מולטיטרינריים או מתקני כושר אחרים.
מהו סגנון של אופני כושר?
אופני כושר ניצבים– אלו אופני הכושר הרגילות , הן עשויות מגלגל תנופה יחד, כידון ולוח בקרה באמצעותו ניתן לשנות את נתוני המרחק, הדופק ורמות קושי שונות. המתאמן רוכב עליהם כשגבו זקוף וידיו פונות כלפי פנים.
אופני כושר משענת  – אופניים בעלי משענת גב איכותית, עליה נשענים בזמן רכיבה בעוד רגלי המתאמן מדוושות לבפנים. אופני כושר אלו מיועדות לאנשים מבוגרים וכן לאנשים הסובלים ממשקל יתר ובעיות גב שונות המקשות עליהן רכיבה ללא תמיכה גבית.
אופני ספינינג– אופני כושר שמזכירות אופני שטח, כאשר המתאמן נשען קדימה מעל כידון הממוקם נמוך. מכשיר כושר זה  דורש עבודת רגליים סזיפית ועבודה מאומצת של שרירי הגב והבטן, ולכן לא מתאים בכלל למתאמנים שמתחילים את מסע הכושר או בעלי בעיות גב או ברכיים. לרוב באופני ספינינג אין צג של נתונים.
אופני רוח - מעולות לאימונים פונקציונאליים שונים. בשונה מכל שאר סוגי האופניים, הידיות באופני הכושר הללו זזות בהתאם לתנועת הפידול ובכך הגב, הידיים והכתפיים מצטרפים לאימון. ההתנגדות נוצרת ע"י הרוח באמצעות גלגל תנופה בצורת מאוורר, כך שככל שעוצמת הסזיפיות באימון תגדל כך תגדל עוצמת ההתנגדות.
סוג התנגדות - ע"י רצועה או ע"י מגנטים?
בשוק אופני הכושר קיימים שני סוגי התנגדות לגלגל התנופה - ע"י רצועה וע"י מגנטים. התנגדות בצורנ מגנטית מתאפיינת באימון חלק, שקט וחזקהיותר לעומת הדגמים בהם ההתנגדות היא ע"י רצועת התנגדות אשר מתהדקת על גלגל התנופה. הדגמים עם התנגדות מגנטית לרוב יהיו יקרים יותר.
אופני כושר מכניים או דווקא חשמליים?
אופני כושר מכנייםהפשוטים יותר, נכללים בקטגוריית המכשירים המיועדים לרכיבה רגילה  המדמה אופניים ללא דרגות קושי מתוחכמות, כאשר גומיות חיכוך או התנגדות מגנטית הם הקובעים את רמת ההתנגדות בעת הדיווש. לוח הבקרה יציג ניתוח נתונים בסיסי ומוגבלת לגבי האימון. עם סוג זה של אופני כושר נכללים אופני הספינינג השונים , ואופני כושר ביתיים.
אופני כושר חשמליים - מציעים מגוון רחב של תוכניות אימון דיגיטליות שונות, דרגות קושי חשמליות ומסלולי רכיבה שונים המדמים תנאי שטח. צג הנתונים עשיר במידע נרחב לגבי האימון (קלוריות, מרחק, דופק, מהירות, מד אחוז שומן). בשל כך אופני כושר חשמליים יקרים יותר, ונפוצים לרוב בחדרי כושר וסטודיואים שונים באופניים אלו קיימות תוכניות אימון מובנות וברורות ולכן אם אתם נוטים להשתעמם באימון, אלה האופניים בשבילכם.

 

מבזקים

יש לך שאלה? בוא נשוחח ב-WhatsApp